martes, 24 de agosto de 2010

Mari

Son Mari, nai de Zintia, que ten 4 anos e medio e á que aleitei case 4 anos (algo mais de 3 anos e medio), e de Alexia, que ten 2 aniños e que sigue a tomar teta.


Na miña casa o normal e natural e darlles teta os bebes pois miña nai sempre nos falou do bonito e dos beneficos da LM, ela deunos teta ós cinco durante 1 ano apróximadamente.
Eu ó ser a mais pequena dos cinco vin como miñas irmáns e cuñadas aleitaban a meus sobriños, éstas entre 8 e 10 meses (o boom do biberón comezaba a facer mella nas suas lactancias, hoxe danse conta). Asique eu sempre tiven claro que ía dar teta, esto axudoume moito no comezo e as cousas foron rodadas, teño que decir tamén que a miña parella sempre estivo conmigo apoiando cando tiven algún momento baixo que empezou cando Zintia cumpliu 7 ou 8 meses e comezaron a facerme as preguntas de rigor: "logo terás que empezar a destetala, non? Ata cando tes pensado darlle peito?" Isto molestábame e doíame moito, e necesitaba ter argumentos para seguir facendo o que tanto me gustaba e o que o instinto me pedía, dar teta a miña nena.
Unha tarde de venres do mes de agosto de 2006 decidín ir á primeira reunión de Bico, animada por dúas amigas e compañeiras, naquela reunión dinme conta que aquel era o lugar onde tería o apoio de todas aquelas nais que pensaban coma min ou moi parecido asique decidín volver e despois dun tempo quedar para aprender moitas cousas, compartir outras moitas e axudar e colaborar no que poida e sepa.


Mari agosto de 2010

No hay comentarios:

Publicar un comentario