martes, 28 de diciembre de 2010

Susana

susana

Eu teño un encanto de filliña que hoxe cumpre 15 meses, a Eva.
A verdade é que sempre tiven claro que a aleitaría, pero como no embarazo oín tantas historias sobre o difícil que era a lactancia, decidín prepararme lendo libros e webs sobre este tema. No puerperio mesmo merquei o "Lawrence" como obra de consulta (aínda que está dirixido a médicos e eu son de Letras)...
Porén, o inicio da lactancia puxéronnolo complicado. Tras un parto no que me sentín vítima no canto de protagonista, separóuseme oito días da miña filla. O motivo: poñela en observación por febre no alumbramento. A consecuencia: aleitala cada tres horas, entre tomas dábanlle chupete e mais mamadeiras de leite artificial ou de soro glucosado, comentarios tipo "Pola noite non baixes, que total, para o leite que tés"...   
Desde a alta, as dúas gozamos moitísimo da lactancia, que durará até que ela o precise.
Descubrín Bico cando a Eva tiña 6 meses. Consciente da importancia do seu labor, fíxenme socia e espero así poder axudar a outras nais no futuro. Oxalá ningunha se perdese esta marabillosa experiencia!    

4 comentarios:

  1. Eu son o papá da Eva e estou tan ledo coa crianza que está a levar a miña filliña que até eu me fixen socio do Bico, espero que no novo ano que comeza sigades a dar bos consellos ás nais e aos pais que os precisamos. BICOS

    ResponderEliminar
  2. Unha foto preciosa!!!!!!!!!
    graciñas Susana

    ResponderEliminar
  3. Ola,

    Debe dun préstamo cómodo para a súa satisfacción? Ofrecemos préstamo accesible ao 3% de taxa de xuros dispoñibles para os mutuários locais e internacionais. Somos certificados, fiable, de confianza, eficiente, rápido e dinámico e co - operar. damos o préstamo a longo prazo de máximo de 2 a 50 anos.

    Debe dun préstamo directo, sinxelo e accesible para pagar a débeda, iniciar un negocio ou para algunhas outras razóns? Se si, póñase en contacto connosco a súa solicitude para un préstamo.

    Esta oferta é para os pobos ocupados serios.

    Por favor, volva para nós, se interesados, a través easyloanfirm2020@gmail.com

    Somos certificados,
    confianza, confianza, eficiente, rápido e dinámico.

    Saúdos,
    Derek Douglas
    easyloanfirm2020@gmail.com

    3% oferta de préstamo simple e accesible

    ResponderEliminar
  4. Debe dun préstamo? Se si! Contactar Facenda e Mortgages Limited Ocean ®Para máis cantidade pequenas e grandes préstamos. Damos o préstamo a unha taxa de interese do 2%. Contacte connosco hoxe por correo electrónico en oceanfinance459@gmail.com .Nós tamén dar-se. R $ 5 mil libras a 100 millóns de libras para individuos e empresas, o crédito é aberto a todos, independentemente da nacionalidade.

    ResponderEliminar